CAUTARE SALOANE.RO

REGIUNEA

categoria

cuvant cheie


Follow SaloaneRo on Twitter

Saloane din Romania

Saloane de cosmetica

Saloane de coafura

Saloane de manichiura / pedichiura

Saloane de masaj

Saloane de bronzat (solar)

Saloane de tuns (frizerii)

Sali de fitness / aerobic / bodybuilding

Saloane de remodelare corporala

Saloane de epilare definitiva

Cabinete de chirurgie estetica

Saloane de tratament

Saloane de intretinere pentru animale

Saloane de masaj erotic

Saloane de tatuaj


Adorata

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Lenion Beauty Salon

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Parteneri Saloane.ro

Agentie web design
Lenjerii de pat
Retete Culinare Dragute
Alegeri Romania - Portalul alegerilor electorale
Web design bucuresti

Saloane recomandate

Masaj erotic
Tantastic - Studio Bronzare, Solar
Crazy Girls Beauty
Perfect Face - salon cosmetica
Ianna Estetic
Taboo Beauty Center
Nefertiti Beauty Salon
Salon de masaj erotic - Mon Amour
el STUDIO STYLE
Anouk's Beauty
Adorata - Arde kilogramele in plus!
Beauty Center Super Lady

Cariera

pagina:  1 2 3   »

Cum sa convingi in 5 pasi simpli?

Cum sa convingi in 5 pasi simpli? Cum sa convingi in 5 pasi simpli? Fie ca este vorba de a negocia, de a vinde sau de a convinge, pentru o intelegere mai usoara a felului in care putem convinge, este foarte usor sa facem o paralela cu piramida lui A. Maslow. Cinci trepte si cinci trebuinte simple care iti pot mari puterea de convingere. Uneori observi ca nu reusesti sa convingi, astfel ca este foarte posibil ca tot modelul lui Maslow (prima varianta) sa te lamureasca. Cele cinci trepte pe care ai putea sa le urmezi sunt: 1. convinge-l ca are nevoie 2. convinge-l ca ceea ce-i propui ii sporeste securitatea 3. convinge-l ca cei care au mai procedat in acest fel au facut o alegere buna si alegand lucrul respectiv are acces la o comunitate selecta 4. convinge-l ca ceea ce-i propui ii ofera un plus…


Ce ar trebui sa stie orice femeie despre stres

Ce ar trebui sa stie orice femeie despre stres Ce ar trebui sa stie orice femeie despre stres Presiunile ce apasa din greu asupra femeilor sunt acum mai multe ca niciodata. Majoritatea celor casatorite si cu copii incearca din rasputeri sa pastreze un echilibru intre resposabilitatile familiei si cele de la serviciu. Nici nu mai vorbim de mamele singure. Insa, indiferent de solicitarile care apar in viata noastra, combaterea stresului este posibila. Trebuie doar sa descoperim radacina din spatele acestuia, sa stim ce efecte are asupra corpului nostru si cum ne putem apara. Cauzele stresului In afara de faptul ca cele mai multe femei jongleaza intre cariera si viata de familie, exista si alte chestiuni cu care femeile au de-a face intr-o masura mai mare decat barbatii. Multe dintre noi tind sa-si doreasca sa-i multumeasca pe ceilalti si le este destul de dificil sa-i refuze pe cei dragi. De…


Cina de afaceri: eticheta si conversatie

Cina de afaceri: eticheta si conversatie Cina de afaceri: eticheta si conversatie O femeie profesionista trebuie sa initieze o conversatie pe teme cotidiene, lucruri generale, pentru a ajunge intr-un punct comun si pentru a stabili un raport de incredere cu interlocutorii sai. Alege sa nu atingi o tema care sa tina de domeniul vostru profesional pana cand serviti cafeaua, iar atunci cand o faci, ai mare grija la tonul pe care il ai, la fel si la volum, si ai foarte mare grija de gesturile tale. Daca descoperi o tema preferata de interlocutorul tau, nu te sfii in a o aprofunda. Fa conversatia sa fie cat mai placuta posibil. Este bine sa iti amintim ca acel restaurant este totusi un loc public, iar tu trebuie sa ai foarte mare grija la tipul de informatii pe care le oferi interlocutorului tau. Ai grija la volumul vocii, la…


Punct ochit, punct lovit!

Punct ochit, punct lovit! Punct ochit, punct lovit! Cum fac unii oameni de reusesc tot ceea ce isi propun? Care este secretul care te face sa atingi succesul? In esenta, nimic nu te deosebeste de invingatori si tot ceea un om poate la un moment dat, pot si ceilalti – daca isi doresc cu adevarat. Stii ce vrei? Punctul de plecare este, intotdeauna, acesta. Nu poti sa pornesti intr-o calatorie si sa nu stii unde vrei sa ajungi. Un intelept a spus la un moment dat: „Pentru o corabie care n-are directie, niciun vant nu e bun”. Unde vrei sa ajungi? Ce dorinte vrei sa-ti indeplinesti? Care sunt scopurile tale? Clarifica-le unul cate unul, si pune-le in ordine, de la cel mai important pana la cel mai nesemnificativ. Ce gandesti, dobandesti! Mintea omului are capacitatea de a atrage evenimente. Nu degeaba se spune: „De…


Diferenta de studii intre parteneri

Diferenta de studii intre parteneri Diferenta de studii intre parteneri Studiile superioare au devenit, se pare, in ultimul timp, conditia primordiala de reusita in viata. Este mai putin important cat de multa experienta profesionala acumulezi pe parcursul studiilor, crucial este sa aduni diplome peste diplome in sertar si in CV. Pana la urma, in diplome nu e trecut nicaieri ca ai avut din 50 de examene tot atatea restante si ca, atunci cand ai luat restanta, ai avut ceva multumiri de adus cursurilor ascunse strategic in banca. Tu vrei diplome, noi vrem diplome si tot parcursul nostru profesional se transforma intr-o lectie de conjugare in care angajatorii vor diplome. Sau eficienta si dedicatie?! Si atunci ne multumim sa ii stigmatizam pe cei care nu au avut "curajul" si "responsabilitatea" noastra de a urma cursurile unei facultati si care si-au recunoscut undeva, de-a lungul existentei lor…


Etica si pozitia manageriala

Etica si pozitia manageriala Etica si pozitia manageriala Credinta in principiile etice nu este o optiune. Indiferent de postul ocupat in cadrul unei companii sau de cum esti tu ca persoana, principiile etice trebuie sa stea la baza tuturor actiunilor tale. Mai ales cat timp ocupi o pozitie manageriala, etica de care dai dovada in relatiile interne sau in cele externe se reflecta automat in imaginea companiei al carei angajat esti. Probabil ai intalnit in activitatea ta sau in relatiile de business pe care le-ai avut situatii in care anumite persoane nu actioneaza conform cu ceea ce "predica" celorlalti - "una spune si alta face". Aflata pe o pozitie manageriala, trebuie sa constientizezi ca reprezinti un model de comportament atat pentru echipa pe care o ai in subordine, cat si pentru ceilalti colegi ai tai. Cat de inalte sunt standardele pe care le impui…


Programeaza-te pentru succes!

Programeaza-te pentru succes! Programeaza-te pentru succes! Ca mintea umana functioneaza asemanator unui computer, nu se mai indoieste nimeni. Numai ca unul mult mai rapid si mai eficient. Problema e, cum sa-l programezi? Dupa psihologii americani, fani ai gandirii pozitive si ai programarii neuro-lingvistice, s-ar parea ca e suficient sa iti impregnezi mintea cu idei de reusita si succesul e garantat. Pe scurt: „Umpleti mintea cu gunoaie si vei avea rezultate mizerabile. Curata-ti capul de indoiala si slabiciuni si vei avea in cariera ordine si eficienta!” Un iluzionist mai putin obisnuit Britanicul Derren Brown e celebru pentru „iluzionismul psihologic” cu care reuseste sa-si uluiasca spectatorii. Citirea gandurilor, a amintirilor, tehnici de memorie sau control al mintii sunt instrumentele cu care isi face show-ul. Cat despre persuasiune… reuseste sa convinga aproape pe oricine, de aproape orice. El afirma ca nu crede in hipnoza, iar oamenii…


Fii desteapta - cere ajutor

Fii desteapta - cere ajutor Fii desteapta - cere ajutor Cel mai adesea, femeile nu solicita ajutor la munca, dar sunt dornice sa ii ajute pe altii. Esti dispusa sa oferi asistenta colegilor, dar cand vine vorba despre tine, te temi ca vei fi privita ca incompetenta cand ceri ajutor. Asa, pur si simplu incerci sa faci totul singura, ceea ce este o greseala. Sa ceri ajutor tine de gestionarea timpului si a carierei. O astfel de solicitare nu iti diminueaza in nici un fel punctele tari sau abilitatile. De fapt, exista o serie de motive pentru care este indicat sa ceri asistenta - iata doar unele dintre ele: exista o expertiza specifica necesara unui proiect si tu nu o detii; ai un termen-limita pe care risti sa nu il respecti daca nu primesti putin ajutor; poti sa lucrezi cu mai multe prioritati simultan si…


10 aptitudini necesare in marketing

10 aptitudini necesare in marketing 10 aptitudini necesare in marketing Marketing-ul este un domeniu adaptabil in orice climat economic si fiecare companie are nevoie de un departament de profil. Daca esti pasionata si vrei un job in marketing, vezi daca ai aptitudinile necesare. Identifica-le pe cele care te caracterizeaza si mentioneaza-le in CV-ul tau. Gandire logica, dar si creativa. Angajatorul se asteapta din partea ta, fie ca esti inca studenta,abia ai absolvit sau ai ceva experienta in domeniu sa gandesti clar, logic, creativ si etic in legatura cu afacerea (in general) si cu marketing-ul (in particular). Capacitatea de a lua decizii. Aptitudinea de a lua hotarari este una vitala intr-o afacere. Intr-un department de marketing va trebui sa iei decizii si sa iti utilizezi aceasta abilitate zi de zi in analiza problemelor si solutionarea lor. Comunicare scrisa si orala. Sa sti sa comunici bine atat…


Au inceput inscrierile la editia a IX-a a Olimpiadelor Comunicarii

Au inceput inscrierile la editia a IX-a a Olimpiadelor Comunicarii Au inceput inscrierile la editia a IX-a a Olimpiadelor Comunicarii In perioada 23 martie – 16 aprilie au loc inscrierile la cea de-a IX-a editie a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Competitia este cea mai buna oportunitate de a se remarca pentru tinerii aspiranti. Peste 70 de profesionisti consacrati, din industria comunicarii, au fost invitati anul acesta in Juriu pentru a le evalua performanta. Componenta Juriului poate fi vazuta la aceasta adresa. Pentru a se inscrie, tinerii trebuie sa fie studenti, masteranzi sau incadrati intr-o alta forma de invatamant superior. Intr-o prima etapa, ei trebuie sa isi alcatuiasca o echipa de 5 membri si sa rezolve o tema de preselectie. Aceasta difera in functie de proba la care se inscriu: Relatii Publice, Comunicare Institutionala,…


9 idei pentru a-i face pe plac sefului tau

9 idei pentru a-i face pe plac sefului tau 9 idei pentru a-i face pe plac sefului tau Vrei sa obtii o promovare? Contrar parerii generale, linguseala nu o sa iti aduca nimic in plus si nici incercarea disperata de a deveni o prietena buna a sefului/sefei. Insa cu aceste 9 idei vei reusi sa faci impresie si sa obtii ceea ce iti doresti. Pentru a obtine raspunsuri cat mai corecte am cerut parerile unor persoane care ocupa functii de conducere in cadrul corporatiilor in care lucreaza. Spre surprinderea noastra multe dintre sugestii au coincis. Iata 9 dintre ideile care ne-au atras atentia si care pot fi implementate cu succes: 1. Nu pune intrebari la care poti raspunde singura "Cred ca primesc sute de intrebari zilnic, majoritatea vin de la angajati care ar putea sa raspunda chiar ei unor intrebari de acest gen. Dar sunt prea lenesi sa raspunda…


Vreau sa am propriul meu Brand

Vreau sa am propriul meu Brand Vreau sa am propriul meu Brand Cu totii stim deja ce inseamna notiunea de Brand, ce trebuie sa faca firmele pentru a-si crea un brand si pentru a-l face tot mai puternic. Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim o companie de prestigiu pentru a ne crea propriul Brand. Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie In fond, suma tuturor actiunilor intreprinse de angajatii unei companii fac sa ia nastere brandul corporatiei. Si tu poti fi un brand, si inca unul foarte puternic. Multe companii sunt cunoscute prin oamenii care lucreaza acolo, prin actiunile intreprinde de acestia, prin imaginea pe care si-au creat-o. Ce inseamna personal branding? Personal branding inseamna a te transforma pe tine intr-un brand. Deja, in foarte…


Scapa de invidia care te macina la serviciu!

Scapa de invidia care te macina la serviciu! Scapa de invidia care te macina la serviciu! Colega ta de birou a fost promovata, fosta ta amica din facultate are un post unde castiga aproape o suta de milioane de lei lunar, iar prietena ta cea mai buna a pus mana pe un job ce pare aproape perfect. Ei, te incearca un pic invidia? Daca sentimentul nu-ti da pace si ceva te tot roade, este timpul sa te intrebi de ce nu poti sa te bucuri, din tot sufletul, de realizarile altora. O autoanaliza sincera ar putea sa te conduca la motivul principal: nereusitele tale. Cate un motiv de bucurie pe zi Specialistii in resurse umane recomanda sa inveti sa te bucuri pentru orice succes al tau, indiferent cat de neinsemnat ti se pare. Daca la finalul unei zile de lucru vei avea un singur motiv de bucurie, de…


5 sfaturi pentru a-ti pastra slujba

5 sfaturi pentru a-ti pastra slujba 5 sfaturi pentru a-ti pastra slujba Cifrele devin din ce in ce mai infricosatoare, zeci de persoane vor fi concediate anul acesta si alte zeci vor avea salariile micsorate. In plus, angajatorii nu dau semne ca lucrurile se vor amelioara in urmatoarele luni, ba chiar in urmatorii ani. Asa ca ar fi cazul sa iei masuri si sa iti aperi terioriul! Pentru a fi sigura ca nu vei avea de suferit de pe urma crizei, asigura-te ca superiorii tai stiu cat de multe faci pentru companie si ca incerci sa te perfectionezi zilnic. Cum faci asta? Pai... cam asa: 1. Fa-te vizibila Daca faci totul perfect dar nimeni nu observa s-ar putea sa ai o problema serioasa. Incearca sa atragi atentia asupra ta, sa ceri parerea celor din jur. De exemplu, daca ai terminat un proiect, cere parerea obiectiva a…


10 idei pentru un job part-time

10 idei pentru un job part-time 10 idei pentru un job part-time Chiar si in vremuri de criza financiara poti sa-ti iei un job part-time, mai ales daca esti student sau daca ai nevoie de un venit suplimentar. O simpla navigare pe site-urile de profil si utilizarea “networkingului” vor fi de ajuns pentru a intelege ca ai la indemana suficiente optiuni. Poti lucra in vanzari, in asigurari, in call-center, in distributie sau in organizare de evenimente. De fapt, aproape orice domeniu de activitate are la dispozitie slujbe cu jumatate de norma, dedicate in special incepatorilor. Expertii in resurse umane recomanda sa nu te concentrezi pe gasirea unui job oarecare, ci pe unul dintr-un domeniu de activitate care-ti place. “Vei progresa mult mai repede daca vei face ceva cu pasiune. Vei fi remarcata si, in scurt timp, angajatorul s-ar putea sa-ti propuna sa lucrezi cu norma intreaga”,…


Al doilea interviu Felicitari!

Al doilea interviu Felicitari! Al doilea interviu Felicitari! Ai reusit sa-l impresionezi pe directorul firmei la care ai aplicat pentru un job, iar acum esti chemata pentru a sustine un alt interviu. Stii care este diferenta intre primul si al doilea interviu? De data aceasta asteapta-te sa petreci mai mult timp in cadrul companiei. Vei vorbi si vei cunoaste mai multi oameni, iar aptitudinile si abilitatile tale vor fi cercetate si observate de mult mai multe persoane. Punctul de vedere al angajatorului Din perspectiva angajatorului, al doilea interviu este o sansa de a evalua indeaproape abilitatile eventualului angajat. Posibilul tau sef vrea sa se asigure ca esti potrivita pentru job-ul respectiv si ca te vei integra bine in cadrul colectivului. Nu te ingrijora in momentul in care vei vedea ca angajatorul va chema mai multe persoane la al doilea interviu. Acest lucru este des…


Ghid de supravietuire la sedinta

Ghid de supravietuire la sedinta Ghid de supravietuire la sedinta In urma cu aproape cinci ani, cand m-am angajat, am nimerit intr-o sedinta de sumar. Pentru mine, domeniul era nou si fascinant, asa ca priveam totul ca un spectator care primise, printr-o gratie speciala, permisiunea de a participa. Ma jucam de-a redactorul la o revista glossy – si a fost delicios! Si mai apoi, dupa ce mi-am dat seama ca nu e deloc o joaca, tot mi-a placut. Dar trebuie sa recunosc ca, dupa ce punem la cale o revista intreaga, suntem epuizate. Oricare ar fi domeniul in care lucrezi, de sedinte nu poti sa scapi. Cum sa faci ca totul sa fie mai frumos pentru toata lumea – si daca ai de vorbit, si daca ai de ascultat – citesti acum. Sursa de inspiratie a fost cartea lui Michael Flocker, „Ghid de supravietuire la…


Furia la locul de munca poate ajuta cariera

Furia la locul de munca poate ajuta cariera Furia la locul de munca poate ajuta cariera Furia la locul de munca poate ajuta carieraCrizele de furie la locul de munca nu reprezinta intotdeauna ceva negativ, ele putand fi benefice pentru cariera, cu conditia sa fie controlate, potrivit unui studiu recent publicat in Study of Adult Development, informeaza bbc.co.uk. Studiul realizat de cercetatorii de la Harvard Medical School a relevat faptul ca persoanele care isi reprima starea de frustrare prezinta de trei ori mai multe probabilitati de a declara ulterior ca au ajuns la un blocaj din punct de vedere profesional. Studiul a fost realizat pe un esantion de 824 de persoane, care au fost monitorizate timp de 44 de ani, si a relevat importanta mentinerii unui control atunci cand un angajat nervos isi sustine punctul de vedere la locul de munca. In schimb, furia necontrolata este distructiva, au…


Prietenia la locul de munca, un test de profesionalism

Prietenia la locul de munca, un test de profesionalism Prietenia la locul de munca, un test de profesionalism O vorba veche spune ca niciodata nu trebuie sa amesteci partea profesionala cu prietenii si rudele. Din nefericire, in multe situatii s-a dovedit ca aceasta zicala este intemeiata. Relatii vechi de prietenie, care pareau aproape indestructibile, au fost compromise ca urmare a unor conflicte aparute pe taram profesional, sau din pricina concurentei, sau din alte cauze asemanatoare, dar, cu siguranta, nu mai putin suparatoare. Pe de alta parte insa, la fel de adevarat este ca prietenia la locul de munca se poate dovedi foarte constructiva, daca exista obiective comune. Adevaratii prieteni se pot sustine si ajuta reciproc si, ceea ce in context este foarte important, se critica onest si in mod constructiv unul pe celalalt. Asadar, care ar fi solutia de compromis, tinand cont de cele doua extreme? Sau, mai bine…


9 solutii pentru balanta “work & lifeâ€

9 solutii pentru balanta “work & life†9 solutii pentru balanta “work & life” Pleci devreme la serviciu si te intorci seara, tarziu, uneori chiar si noaptea? Incerci sa rezolvi problemele de acasa prin telefon si iti “vezi” prietenii doar pe Messenger? Atunci e clar: ai o problema de delimitare a vietii personale de cea profesionala. Daca nu te vei stradui sa aduci un echilibru intre cele doua zone – “acasa” si “serviciu”, cu siguranta una dintre ele va avea de suferit. Treptat, daca te vei izola in munca, prietenii nu te vor mai invita “la o cafea” (pentru ca mereu au intampinat refuzuri), iar nemultumirile partenerului de viata ar putea atinge cote maxime si te vei trezi singura. Probleme s-ar putea ivi si la serviciu, desi petreci foarte mult timp aici. “Statul indelung peste program, lipsa zilelor libere si a pauzelor de masa vor duce, inevitabil,…


Recapata-ti tonusul psihic in timp de criza!

Recapata-ti tonusul psihic in timp de criza! Recapata-ti tonusul psihic in timp de criza! Esti nervoasa, usor iritabila, apatica, trista, preocupata, nu te poti concentra si memorezi foarte greu. Acestea ar fi reactiile pe care renumita criza economica le poate avea asupra ta. Pentru a le contracara, pe termen scurt, poti pleca intr-o vacanta, iar, pe termen lung, trebuie sa iei vitamine, suplimente nutritive si sa faci exercitii fizice, spun specialistii. Ziarele si televiziunile vorbesc despre criza economica. Este subiectul zilei, dar, din pacate, se anunta a fi subiectul anului, pentru ca toata aceasta nebunie este abia la inceput, iar efectele devastatoare nu s-au aratat inca... Inevitabil, intr-o mai mica sau mai mare masura, fiecare dintre noi va simti pe propria piele aceste efecte. Dincolo de impactul negativ asupra economiei si, implicit, asupra bugetului, criza economica are efecte negative asupra psihicului. Riscurile si dificultatile financiare, pericolul pierderii…


Timpul in negociere

Timpul in negociere Timpul in negociere Timpul are un rol cheie in negocieri. Poti sa-l faci sa lucreze in favoarea ta, insa daca nu esti suficient de atenta se poate transforma intr-un dezavantaj. Imi place foarte mult sa dau drept exemple in negocieri copiii. Acestia sunt cei mai experimentati negociatori. Mamele probabil inteleg mai bine la ce ma refer. Copiii aplica nativ tehnici pe care nici nu ti le imaginezi. Paradoxul este ca pe masura ce inainteaza in varsta aceste abilitati se pierd. Prin antrenament insa ele pot fi reactivate. De exemplu, iti duci fetita la scoala cu masina. Stati de vorba si discutati ca intre doua prietene. Iti povesteste despre scoala, despre unde ar vrea sa mearga in vacanta etc. Chiar in momentul in care vrea sa coboare iti spune ca are nevoie de 70 de lei. Il intrebi de ce si-ti…


Trei femei care au asezat Romania pe harta modei internationale

Trei femei care au asezat Romania pe harta modei internationale Trei femei care au asezat Romania pe harta modei internationale Trei femei care au asezat Romania pe harta modei internationaleNumarul din martie al revistei The One prezinta, in premiera, intr-un pictorial special, trei femei care au asezat Romania pe harta modei internationale - Catalina Isopescu, Anca Partouche si Claudia Gaspar -, informeaza un comunicat preluat de MEDIAFAX. Catalina Isopescu, Anca Partouche si Claudia Gaspar s-au numarat printre primele manechine de succes ale Romaniei care au prezentat pentru marile case internationale, au creat o imagine speciala a Romaniei pe podium, au lansat trenduri si au adus moda din paginile revistelor internationale pe strazile Capitalei. Ele sunt cele care au cladit o generatie intreaga de top modele romanesti si le-au descoperit pe Andreea Raicu si Ileana Lazariuc. De asemenea, acestea au realizat prezentari de moda si au cladit epoca primelor concursuri Elite…


Atitudinea sanatoasa a unui angajat pe timp de de criza

Atitudinea sanatoasa a unui angajat pe timp de de criza Atitudinea sanatoasa a unui angajat pe timp de de criza Criza economica este cuvantul care se afla pe buzele tuturor, si care influenteaza intr-o buna masura dinamica pietei locurilor de munca in perioada ce urmeaza. Motiv pentru care am decis sa scriu un articol dedicat acestui subiect, din punctul de vedere al carierei tale. Primul lucru pe care este esential sa il constientizezi este ca aspectele care fac un angajat bun pe timp de non-criza, continua sa il faca bun si pe timp de criza, doar ca incep sa conteze si mai mult. Pe langa aceasta, exista cateva aspecte pe care este important sa te focalizezi in mod particular pe timp de criza, iar ei voi aborda 3 dintre ele: 1. Orienteaza-te spre performanta Pe timp de criza, capacitatea de a livra rezultate profesionale este probabil cel mai important aspect,…


La interviul de angajare, corpul vorbeste despre tine

La interviul de angajare, corpul vorbeste despre tine La interviul de angajare, corpul vorbeste despre tine O mana ferm intinsa, o privire directa si un zambet iti pot fi de folos la interviul de angajare. Si felul in care razi si modul in care te imbraci la discutia cu recrutorul au foarte mare importanta. Specialistii in limbaj nonverbal spun ca sunt cateva trucuri pe care poti sa le folosesti pentru a face angajatorului o impresie favorabila. Mihaela Stroe, doctorand in comunicare, general manager la compania Acta Nonverbal, spune ca si felul in care tii palma, atunci cand intinzi mana, spune ceva despre tine. “Podul palmei orientat in jos arata ca vrei sa-ti domini interlocutorul, in timp ce indreptat in sus arata deschidere, dar si supunere”, spune specialista. Si strangerea de mana trebuie sa fie ferma, nicidecum moale, pentru a nu indica timiditate si neincredere. Priveste in ochi Expertii…