CAUTARE SALOANE.RO

REGIUNEA

categoria

cuvant cheie


Follow SaloaneRo on Twitter

Saloane din Romania

Saloane de cosmetica

Saloane de coafura

Saloane de manichiura / pedichiura

Saloane de masaj

Saloane de bronzat (solar)

Saloane de tuns (frizerii)

Sali de fitness / aerobic / bodybuilding

Saloane de remodelare corporala

Saloane de epilare definitiva

Cabinete de chirurgie estetica

Saloane de tratament

Saloane de intretinere pentru animale

Saloane de masaj erotic

Saloane de tatuaj


Adorata

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Lenion Beauty Salon

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Parteneri Saloane.ro

Agentie web design
Lenjerii de pat
Retete Culinare Dragute
Alegeri Romania - Portalul alegerilor electorale
Web design bucuresti

Saloane recomandate

Masaj erotic
Tantastic - Studio Bronzare, Solar
Crazy Girls Beauty
Perfect Face - salon cosmetica
Ianna Estetic
Taboo Beauty Center
Nefertiti Beauty Salon
Salon de masaj erotic - Mon Amour
el STUDIO STYLE
Anouk's Beauty
Adorata - Arde kilogramele in plus!
Beauty Center Super Lady

Cariera

pagina:  1 2 3   »

Si la serviciu te poti relaxa!

Si la serviciu te poti relaxa! Pentru a-ti pastra apetitul fata de munca si pentru a te bucura de putina relaxare la serviciu, nu-i nevoie decat sa urmezi cateva sfaturi simple si practice. Iata, asadar, cateva sugestii pentru a te relaxa:  1 Fa ca locul de munca sa iti para simpatic - adu cateva obiecte familiar. O poza cu familia, cateva scoici din concediu sau un cadou ornamental, primit de la cineva drag poate aduce atmosfera de acasa si la serviciu. 2 Fa curat in jurul tau si obisnuieste-te sa nu mai stai intr-un loc in care domneste dezordinea. Haosul si lipsa curateniei sunt un motiv in plus de agitatie si stres. 3 Cumpara cateva plante decorative si fa in asa fel incat sa miroasa placut in jur. Daca nu e loc, obisnuieste-te sa iti cumperi cat mai des cateva flori pe care sa le asezi…


Cum sa-ti pastrezi slujba pe timp de criza

Cum sa-ti pastrezi slujba pe timp de criza Cum sa-ti pastrezi slujba pe timp de criza Daca pana acum nu te dadeai in vant dupa slujba ta si visai la job mai bun, acum ti se pare cel mai bun serviciu din lume. Ca sa-l poti pastra pe timp de criza, fii un angajat model! Fii mai eficienta! Acum este momentul cel mai potrivit sa te hotarasti sa-ti aduci contributia la binele firmei. Ai grija ca zelul tau sa fie cunoscut si de persoanele potrivite. In aceasta perioada dificila angajatorii prefera angajatii cu rezultate bune si o atitudine constructiva. Fa-te remarcata! Cand se fac concedieri, angajatii care se fac remarcati nu au de ce sa se ingrijoreze. Se poate ca tu sa fii muncitoare si sa-ti faci treaba bine, dar prea in liniste. Iesi din anonimat si arata ca esti o angajata harnica. Chiar si criterii precum vechimea…


Asa castigati locul de munca dorit

Asa castigati locul de munca dorit Asa castigati locul de munca dorit Statisticile spun ca aproximativ 80% dintre cv-uri ajung dupa doar cateva secunde de verificare in teancul celor respinse. Cele mai frecvente motive sunt:  Prezentare defectuoasa  Lipsa calitatilor de baza  Carente in cunostintele de specialitate  Schimbarea frecventa a locului de munca ( mai putin de doi ani in fiecare loc)  Supracalificari pe alta specializare  Neincadrarea in marja de varsta  Asteptari materiale exagerate. Urmatoarele sfaturi vor mari sansele ca cv-ul vostru sa se numere printre cele acceptate. Inscrierea Impresia optica are un impact esential. Cand asezarea in pagina si modul de exprimare lasa de dorit, acumularea bilelor negre va fi cu greu recuperate. De aceea, recomandam sa va structurati CV-ul pe aliniate. Paragrafele scurte dau impresia de curat, pe cand frazele lungi se citesc mai greu si aduc un aer dezordonat. O formulare directa si un…


Cum sa-ti alegi cariera perfecta

Cum sa-ti alegi cariera perfecta Alegerea unei cariere este un proces important pentru fiecare dintre noi - „proces” pentru că nu se întâmplă să te „izbeşti” de cariera pe care o doreşti într-o zi, o săptămână sau o lună. Este un proces elaborat, ce începe la unii imediat ce îşi dau seama că asemenea lui mami şi tati, într-o zi şi ei la randul lor vor trebui să meargă la serviciu; la alţii acest proces începe cu alegerea unei facultăţi potrivite pentru ce îşi doresc în viaţă, facultate ce le va oferi informaţiile necesare pentru a pune bazele carierei visate. Alteori, ţi se poate întâmpla când te afli pentru prima dată în faţa unui site de recrutare şi nu ştii la ce anunţuri să aplici. În oricare dintre aceste situaţii te afli, ai nevoie doar de răbdare, perseverenţă şi timp în căutarea ta pentru job-ul…


Esti somera? Nu e pentru totdeauna. Fii optimista!

Esti somera? Nu e pentru totdeauna. Fii optimista! Ţi-ai pierdut job-ul? Stai acasă de câteva luni bune şi nici măcar nu mai speri că îţi vei găsi un loc de muncă decent? Ei bine, nu eşti singura. Ştiu, nu te interesează soarta altora, dar gândeşte-te că întotdeauna e loc de mai rău. Hai, nu-ţi mai plânge de milă! Bine că nu ai rate de plătit. Sau bine că ai cu ce să le plăteşti şi casa nu e plină de vrafuri de facturi care aşteaptă să fie achitate. Bine că are cine să te ajute. Eşti norocoasă dacă nu trebuie să treci singură prin asta, ştii? Tot ce-ţi trebuie acum e o schimbare de atitudine. Rapid! În primul rând, trebuie să fii optimistă, să ştii ce vrei şi să-ţi alegi un ţel. Atenţie, însă! Nu carecumva să cazi într-o capcană foarte des întâlnită: ţelul trebuie să fie unul…


Cum sa avansezi in cariera!

Cum sa avansezi in cariera! Cum sa avansezi in cariera! Daca lucrezi intr-o companie mare este foarte usor sa treci nevazuta, este foarte usor sa fii inca o angajata si atat. De aceea trebuie sa sa faci ceva, trebuie sa iesi in evidenta, insa in sensul bun al cuvantului. De cele mai multe ori nu este suficient doar sa-ti faci treaba bine, sa fii o angajata constiincioasa si atat. Daca vrei sa avansezi in cariera, asculta sfaturile eLady.ro. Retine ca trebuie sa tii cont de faptul ca tu trebuie sa te duci la sef si sa-i demonstrezi ca meriti o avansare nu sa stai cuminte in banca ta, sa nu iesi din cuvantul sefilor si sa astepti cum vine avansarea sper tine. In ultimii ani am tot auzit persoane care se plangeau si spuneau ca lucreaza de ani de zile intr-o companie, ca stau peste…


Exista slujba perfecta?

Exista slujba perfecta? Exista slujba perfecta ? Cu totii speram sa gasim cea mai bine platita, cea mai facila, cea mai plina de recompense, cea mai ravnita si cea mai durabila slujba din lume; cu alte cuvinte: slujba perfecta. Exista ea oare? Daca da, cum se obtine? Ei bine, slujba perfecta difera de la o persoana la alta. Pentru cineva, un post de contabil ar parea activitatea perfecta, insa, pentru alte persoane aceasta ar putea fi prea plictisitoare sau prea complicata. De aceea, o slujba perfecta este una care te reflecta in mod fidel, care se ridica la nivelul standardelor tale si care necesita exact cunostintele de care dispui. Slujba perfecta, la o analiza mai atenta, seamana foarte mult cu pasiunea; e acel post pentru care ti-ai minti familia doar pentru a putea lucra mai mult si pentru care ai fi dispus sa…


Mituri despre alegerea carierei

Mituri despre alegerea carierei Mituri despre alegerea carierei Crezi ca stii totul despre alegerea carierei? Multi oameni cred ca stiu exact modul ideal pentru alegerea ocupatiei, dar ei se "sucesc"de multe ori. Iata cateva mituri in legatura cu alegerea carierei impreuna cu resursele de care ai nevoie pentru a lua o decizie informata. 1. Alegerea carierei este simpla De fapt, alegerea carierei este un proces complex si ar trebui sa iti acorzi timp suficient. Planificarea carierei este un proces care implica multi pasi in principal invatarea si ocupatiile. 2. Un consultat de cariera imi poate spune ce fel de ocupatie sa imi aleg Un consultant de cariera, sau orice alt profesionist in cariera nu iti poate spune ce cariera ti se potriveste cel mai bine. El sau ea iti pot asigura ghidarea in alegerea unei cariere sau iti pot facilita decizia. 3. Nu pot…


Femeile fac afaceri bune

Femeile fac afaceri bune Femeile fac afaceri bune Topul femeilor de succes recent publicat dezvaluie intr-un mod diplomat urmatorul fenomen. Mediul economic si rata de impozit unica au creat mediul fertil pentru ca nenumarati barbati de succes sa poata sprijini femeile din jurul lor in demersul de a initia si de a dezvolta afaceri de succes. Acest mediu fertil o data intersectat cu femeile ce au access la urmatoarele circumstante contribuie la initierea si construirea afacerilor de succes: 1. Sprijin financiar si incurajarea unei idei de afaceri, 2. Gandirea de tip strategic si actiunea de ordin organizatoric, 3. Curaj si incredere. Primul pas de care trebuie sa trecem pentru a demara o afacere este sa identificam atat un produs sau serviciu, cat si resursele financiare necesare pentru a incepe. In cele mai multe cazuri, femeile vin cu ideile de afaceri. In ultima vreme, de…


5 mituri false despre jobul ideal

5 mituri false despre jobul ideal 1. Nu exista decat un singur job ideal In momentul in care pleci de la aceasta premiza, orice alt job cat de cat satisfacator ti se va parea lipsit de interes. Idealul tau va deveni intangibil prin simplul fapt ca nu se va ridica niciodata la inaltimea asteptarilor tale. Incearca mai degraba sa analizezi jobul care ti se pare cel mai apropiat de pretentiile tale. In timp, iti vei da seama ca perfectiunea nu inseamna decat impacarea cu tine insati atunci cand te raportezi la respectiva functie, cu tot ceea ce implica ea: sarcini, responsabilitati, activitate, etc. 2. Jobul ideal ma va mentine mereu fericita Din pacate, perfectiunea la care visezi este una relativa. Orice lucru, chiar daca pare perfect la prima vedere, iti poate aduce atat bucurii, cat si neplaceri. In ceea ce priveste jobul ideal, impaca-te cu ideea…


Esti sigura ca vrei sa iti dai demisia?

Esti sigura ca vrei sa iti dai demisia? Permanenta ambitie si pretentiile de la noi nu primesc o valenta negativa, dimpotriva, ele ne ajuta pe de o parte sa supravietuim, iar pe de alta parte, sa cautam mereu lucruri noi si sa avem asteptari mai mari de la capacitatea noastra de a indeplini anumite sarcini. Insa, inainte de a te hotara sa iti parasesti actualul job, gandeste-te de doua sau chiar de mai multe ori inainte. Este posibil sa iti schimbi radical parerea, cel putin pentru o anumita perioada de timp. Un job = stabilitate Atunci cand ai un job, ai o activitate zilnica asigurata. Stii cam ce iti poti achizitiona luna aceasta, iti faci planuri, iti organizezi timpul intr-un anumit fel. Te simti o persoana implinita prin simplul fapt ca ai un job. In plus, ai observat cu siguranta ca si la intalnirile cu prietenii sau cunoscutii,…


Ghid de pupat seful... pe obraz!

Ghid de pupat seful... pe obraz! Vei avea nevoie de: O persoana cunoscuta care sa aiba succes in cariera. Vointa pentru a sacrifica orice urma de demnitate pe care o poti avea. Pasii de urmat Pentru a pupa bine, trebuie sa muncesti din greu. Nu va trebui sa faci asta foarte multa vreme, ci doar indeajuns de mult pentru ca toata lumea sa observe ce tactica ai. Aminteste-ti: la intrarea pe usa biroului, chiar trebuie sa renunti la demnitate! Chiar nu poti sa ai, nici macar o urma, de respect de sine. Trebuie sa ajungi mereu la timp la serviciu si sa fii mereu la cheremul sefului, chiar si in week-end, de sarbatori sau de aniversarea copilului tau. Fii mereu de acord cu ceea ce-ti spune superiorul tau, chiar daca crezi ca e un idiot si ca toate ideile sale sunt ridicole si stupide. Cand seful…


Stresul unui job care nu-ti place

Stresul unui job care nu-ti place Si de asemenea am auzit interlocutorii care se mirau cum o persoana cu un job comod nu este multumita, in timp ce altii care nu au timp nici sa respire vin cu drag dimineata la serviciu. Ei bine, este foarte adevarat ca de multe ori ne provoaca neplacere un lucru pe care il facem "ca trebuie facut", fara nici un entuziasm, si ca percepem ca mult mai dificil de realizat un obiectiv fata de care nu simtim nici un fel de afinitate. Sunt oameni care isi mentin locul de munca actual din considerente care nu au nici o legatura cu ei insisi si cu sufletul lor. Este grija financiara intr-o perioada economica nu tocmai roz, este stabilitatea oferita de o anumita vechime acumulata la locul de munca respectiv, este colectivul cu care te-ai obisnuit… Insa ce te faci cu tine…


3 frici care iti blocheaza cariera

3 frici care iti blocheaza cariera 1. Frica de schimbare Este un paradox ciudat: sa stationezi in cariera, desi aspiri la mai mult! Atunci cand ramai prea multa vreme in acelasi loc, devii confortabila. Iti trebuie curaj pentru a trece la altceva! E mai putin complicat sa visezi decat sa-ti traiesti viata, e adevarat! Trebuie sa alegi: fie vei exista la timpul conditional si-ti vei spune mereu „Daca as fi facut...”, „Daca m-as fi zbatut...”, fie iti vei anticipa viitorul nu foarte indepartat gandindu-te „Iata ce voi face...”, „Am decis sa...”. 2. Frica de singuratate Lipsa sustinerii din partea unei fiinte dragi te poate face sa dai inapoi. Oricarui om ii trebuie incurajare pentru a-si intari increderea in sine. Singur parca nimic nu are sens... Pe de alta parte, trebuie sa inveti sa nu iei in considerare sfaturile proaste ale celor care le e si mai…


Interviul de succes: cum te pregatesti?

Interviul de succes: cum te pregatesti? Inainte Ai grija ca CV-ul sa arate bine si sa contina datele relevante pentru postul pentru care ai aplicat. Fa-ti o lista cu numele si datele de contact ale oamenilor care te pot recomanda. Cerceteaza compania si oamenii cu care te vei intalni. Foloseste-ti cunostintele despre companie pentru a face comentarii inteligente si pentru a pune intrebari pertinente. Anticipeaza intrebarile care iti vor fi puse si pregateste raspunsuri. Fii pregatita sa explici cum planurile tale pe termen lung se „pupa” cu jobul dorit. Pregateste-ti un costum sobru, conservator, potrivit pentru pozitia pentru care aplici. Evita hainele dupa ultima moda, stilul „all black” sau bijuteriile masive. Repeta-ti raspunsurile la intrebari in fata oglinzii. Investigheaza locatia interviului si cel mai bun drum pentru a ajunge acolo la timp. Dormi bine in seara dinaintea interviului. In dimineata interviului Ia un mic dejun usor.…


Femeile isi saboteaza singure cariera!

Femeile isi saboteaza singure cariera! Flirteaza cu barbatii din firma Pe termen scurt, aceasta pare a fi o tehnica promitatoare, insa pe termen lung e intotdeauna necastigatoare! E mai bine sa fii promovata pe baza ideilor tale stralucite si muncii asidue decat pe spatele unui barbat. Lasa-ti viata personala acasa! Au grija de altii si uita de ele insele Desi femeile au in sange capacitatea de a-i ingriji pe cei slabi, daca spui da cerintelor fiecarui coleg de serviciu vei pierde timp pretios si nu vei mai avea timp sa-ti termini propria treaba. Acest lucru nu-ti va dauna doar ti,e ci si echipei tale, daca faci pare dintr-una. Se gandesc doar la ele Aceasta e cealalta varianta: daca te gandesti numai la tine, probabil ca nu vei putea mentine o echipa unita. Pentru o cariera frumoasa, cel mai bine e sa te situezi intre aceste…


Strategie de conflict cu seful

Strategie de conflict cu seful “Nu-ti critica seful, ca-ti critici norocul!” spune un proverb. Si cata dreptate are! Sa intri intr-un conflict cu propriul sef e cel mai neplacut dintre necazurile care ti se pot intampla la serviciu. Evita-l cat poti! Din pacate, exista totusi situatii in care seful chiar n-are dreptate. Pur si simplu trebuie sa-ti spui parerea, iar parerea ta e fix contra parerii lui. Cum poti sa diminuezi socul acestei confruntari? Afla intai ce zodie e seful tau, ca sa aplici strategia cu cele mai mari sanse de reusita. Berbec: Confruntarea cu seful Berbec e intensa, dar se poate dovedi un foc de paie. Asa cum ii e si zodia, el prefera confruntarile directe, cap in cap. N-o sa ti-o ierte daca incerci sa-l lucrezi “pe la spate”, eventual la seful lui. Sustine-ti argumentele cat mai scurt, n-are rabdare pentru polologhii stufoase.…


2% unde-i dai?

2% unde-i dai?     In fiecare an platesti statului impozit pe venit. Sti ai insa ca poti directiona 2% din aceasta suma catre o organizatie nonp rofit a carei cauza o sustii? Desi aceasta prevedere se aplica inca de acum trei ani, numai 33% din populatia tarii stie despre ea, iar mai mult de jumatate dintre acestia au ales ca banii lor sa se duca la organizatii care au ca domeniu de activitate sanatatea. La o diferenta semnficativa, de aproape 15 procente, se afla educatia. „Pentru romani, starea de sanatate fizica este mult mai jos in piramida trebuintelor decat educatia. Alegerea exprima mai mult o strategie de supravietuire“, spune psihologul Andreea Dirzu. Aceasta explicatie se leaga si de motivatiile majoritare pentru care oamenii directioneaza cei 2%: nu ii costa nimic si nu vor ca banii sa ramana la stat. „Alegerile arata neincrederea populatiei…


Tine-ti ratele sub control!

Tine-ti ratele sub control!     4.4 milioane de romani au rate la banci , iar 1.5 milioane au rate la 2 banci. Situatia actuala face ca pentru unii dintre ei plata ratelor sa fie o problema din ce in ce mai complicata. Daca te afli in aceeasi situatie si simti ca ai nevoie de mai multa ordine in pusculita, iata cateva sfaturi care te pot ajuta sa iti tii ratele sub control: 1. Fa-ti un buget lunar cat poti de exact! Treci intr-un tabel pe o coloana veniturile, si pe o alta coloana cheltuielile fixe lunare: rata la masina, intretinerea apartamentului , rata la cardul de credit. 2. Daca intervine si schimbul valutar, verifica! Vezi ce curs de schimb iti este cel mai favorabil si incearca sa iti strangi suma necesara ca sa iti pregatesti ratele de plata.   3. Intelege realitatea si nu te panica!  E…


Ai spirit de echipa?

Ai spirit de echipa?     De curand am citit pe net ceva interesant. Gastele sa lbatice zboara in stoluri in forma de V. Gasca din varful V-ului deschide o bresa in aer care face ca stolul sa se deplaseze cu 70% mai repede decat daca fiecare gasca ar zbura separat. Cand gasca din fruntea stolului oboseste, se retrage in formatie si o alta ii ia locul. Se pare ca gastele din formatie gagaie ca sa o incurajeze pe cea din fata sa mentina viteza. Iar daca una dintre ele se imbolnaveste sau e ranita, doua gaste raman cu ea pana se face bine sau moare si isi continua drumul apoi cu un alt stol. Ce parere ai despre asa un spirit de echipa? Sa fie niste gaste cu creierul cat o mingiuta de ping-pong mai destepte decat oamenii cand vine vorba de „teamwork”? Tu…


Pregateste-te pentru interviu

Pregateste-te pentru interviu    Nici nu vreau sa ma gandesc ca esti in situatia sa iti cauti de lucru tocmai acum, cand firmele mai degraba dau afara decat angajeaza! Dar, nu dispera. Cineva trebuie totusi sa munceasca.  Asa ca ai sanse sa fii angajata, mai ales daca te prezinti impecabil si respecti cu atentie cele 5 reguli de baza de mai jos.  1. Atitudinea e cea mai importanta.     Indiferent de cate diplome ai trecute in CV, sefii se uita la atitudinea pe care o manifesti. Iar aici regula de baza este: moderatia! Adica, nici prea vorbareata, dar nici sa-ti scoata raspunsurile din gura cu clestele; nici prea zambareata (doar e treaba serioasa), dar nici cu fata de inmormantare; nici prea laudaroasa, dar nici prea modesta. Ideal este sa fii flexibila, fluida si intuitiva. Sa simti starea interlocutorului si sa te „dai” dupa…


Punct ochit, punct lovit!

Punct ochit, punct lovit! Cum fac unii oameni de reusesc tot ceea ce isi propun? Care este secretul care te face sa atingi succesul? In esenta, nimic nu te deosebeste de invingatori si tot ceea un om poate la un moment dat, pot si ceilalti – daca isi doresc cu adevarat. Stii ce vrei? Punctul de plecare este, intotdeauna, acesta. Nu poti sa pornesti intr-o calatorie si sa nu stii unde vrei sa ajungi. Un intelept a spus la un moment dat: „Pentru o corabie care n-are directie, niciun vant nu e bun”. Unde vrei sa ajungi? Ce dorinte vrei sa-ti indeplinesti? Care sunt scopurile tale? Clarifica-le unul cate unul, si pune-le in ordine, de la cel mai important pana la cel mai nesemnificativ. Ce gandesti, dobandesti! Mintea omului are capacitatea de a atrage evenimente. Nu degeaba se spune: „De ce ti-e frica, nu…


Ghid de supravietuire la sedinta

Ghid de supravietuire la sedinta     In urma cu apro ape cinci ani, cand m-am angajat, am nimerit intr-o sedinta de sumar. Pentru mine, domeniul era nou si fascinant, asa ca priveam totul ca u n spectator care primise, printr-o gratie speciala, permisiunea de a participa. Ma jucam de-a redactorul la o revista glossy – si a fost delicios! Si mai apoi, dupa ce mi-am dat seama ca nu e deloc o joaca, tot mi-a placut. Dar trebuie sa recunosc ca, dupa ce punem la cale o revista intreaga, suntem epuizate. Oricare ar fi domeniul in care lucrezi, de sedinte nu poti sa scapi. Cum sa faci ca totul sa fie mai frumos pentru toata lumea – si daca ai de vorbit, si daca ai de ascultat – citesti acum. Sursa de inspiratie a fost cartea lui Michael Flocker, „Ghid de supravietuire la birou”, editura…


Mareste-ti puterea de convingere!

Mareste-ti puterea de convingere!     Robert B. Cialdini este profesor de socio-psihologie la Universitatea de Stat din Arizona si a tinut la Stanford o conferinta foarte interesanta despre arta persuasiunii sau, asa cum o numeste el, stiinta de a obtine ceea ce ceri. Altfel spus, cum sa ii faci pe ceilalti sa spuna DA la o cerere a ta? Profesorul Cialdini a studiat timp de15 ani ce ii face pe oameni sa spuna DA unei solicitari, iar acestea sunt concluziile sale. Inainte de a le expune, ar merita sa raspunzi la urmatoarele intrebari. Compara apoi raspunsurile tale cu studiul profesorului american. El garanteaza ca adoptarea strategiei sale iti maresc considerabil sansele sa obtii raspunsuri favorabile la solicitaile tale! 1. Daca ai de prezentat unui client doua variante, pe care o prezinti prima? Pe cea mai costisitoare sau pe cea mai ieftina? 2. Ce obisnuiesti sa spui…


Tip-uri de marit eficienta!

Tip-uri de marit eficienta!     Nu-ti trebuie patru mani si nici 30 de ore in loc de 24. Doar ceva mai multa organizare si niste conditii bune de lucru. Sa faci mai multe in timp mai scurt este visul oricui: si al ambitiosului care aspira sa salte in stima sefilor, si al celui care vrea doar sa ajunga mai repede acasa. Cum faci sa-ti maresti eficienta la birou? Iata sapte tipsuri simple, numai bune de pus in aplicare chiar de azi! 1. Tine-ti biroul cat mai simplu si mai ordonat. Nimic nu-i mai descurajat decat un spatiu in care abunda hartii, dosare, materiale, puse gramada fara nicio logica. Sertarele, fisierele sau tavitele pentru hartii sunt aliati ninunati in lupta cu haosul de la birou. Si oricat de grabita ai fi sa pleci la sfarsitul programului, lasa-ti cateva minute ca sa-ti aranjezi biroul. 2. Scapa repede de…