CAUTARE SALOANE.RO

REGIUNEA

categoria

cuvant cheie


Follow SaloaneRo on Twitter

Saloane din Romania

Saloane de cosmetica

Saloane de coafura

Saloane de manichiura / pedichiura

Saloane de masaj

Saloane de bronzat (solar)

Saloane de tuns (frizerii)

Sali de fitness / aerobic / bodybuilding

Saloane de remodelare corporala

Saloane de epilare definitiva

Cabinete de chirurgie estetica

Saloane de tratament

Saloane de intretinere pentru animale

Saloane de masaj erotic

Saloane de tatuaj


Adorata

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Lenion Beauty Salon

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Parteneri Saloane.ro

Agentie web design
Lenjerii de pat
Retete Culinare Dragute
Alegeri Romania - Portalul alegerilor electorale
Web design bucuresti

Saloane recomandate

Masaj erotic
Tantastic - Studio Bronzare, Solar
Crazy Girls Beauty
Perfect Face - salon cosmetica
Ianna Estetic
Taboo Beauty Center
Nefertiti Beauty Salon
Salon de masaj erotic - Mon Amour
el STUDIO STYLE
Anouk's Beauty
Adorata - Arde kilogramele in plus!
Beauty Center Super Lady

Cariera / Cum sa-ti faci o firma profitabila

Rating:5Voturi: Vizualizari: 5218 Publicat la data: 2007-12-20 Autor: Saloane.ro

Cum sa-ti faci o firma profitabila

Esti tentata sa incepi o afacere si totul pare extrem de simplu. Insa ceea ce pare simplu in teoriile despre cum sa-ti faci o firma profitabila, nu este neaparat si simplu de pus in practica, pentru ca in viata de zi cu zi intervine intotdeauna factorul neprevazut care sa iti schimbe planurile!

Succesul tau depinde de clienti multi si multumiti

Daca vrei sa ai o afacere de succes va trebui ca multumirea clinetilor tai sa fie pe primul plan.
De ce? Pentru ca va trebui sa constientizezi faptul ca afacerea ta va fi profitabila numai si numai daca vei avea clienti. Clientii multi si multumiti inseamna si o crestere sanataoasa a afacerii tale pe viitor.
Pentru ca un client multumit iti va recomanda serviciile si vei avea parte de cea mai buna promovare posbila, care, pe deasupra mai e si gratis: "promovarea din gura-n gura".
Daca clientii tai nu vor fi multumiti, numarul lor se va diminua pe zi ce trece.
De aceea, cand incepi sa iti dezvolti un portofoliu de clienti trebuie sa te asiguri ca tot personalul firmei tale trateaza clientii in mod adecvat si ca cei din banii carora salariatii tai isi iau salariile stiu si respecta acest lucru.

Planul de afaceri si administrarea bugetului

Cand incepi o afacere trebuie sa ai un plan de bataie, altfel risti sa fii luata pe nepregatite si desi lucrurile pareau sa mearga bine la inceput, totul sa o ia pe o panta descendenta, numai buna sa te faca sa renunti...
Cand vrei sa-ti faci o firma profitabila, trebuie sa stii exact de ce buget dispui, sa te gandesti cum trebuie administrat, cat va fi investitie recuperabila in timp scurt, care va fi investitia amortizata pe termen lung, cat anume trebuie sa aloci pentru promovare, cum iti vei gasi clienti si ce buget ar fi bine sa fie alocat publicitatii.

Evaluarea riscurilor

De asemenea, un plan de afaceri trebuie sa includa si un buget pentru situatii de urgenta.
Trebuie sa fii pregatita tot timpul pentru "zile negre": incasari putine, cheltuieli mari, datorii la furnizori.
Ceea ce trebuie sa ai tot timpul in vedere pentru ca afacerea ta si fie sanatoasa si sa devina profitabila, este ca intotdeauna prioritate la plata au furnizorii fara de care nu poti functiona, adica furnizorii fara de care tu nu poti sa produci sau sa vinzi un bun sau un serviciu si, pe acelasi plan, plata salariatilor.
De aceea trebuie sa ai mereu pregatit un buget pentru situatii de urgenta care sa iti acopere necesitatile de functionare (cei mai importanti furnizori si plata salariilor).

Cum sa iti dezvolti afacerea

Ca sa iti dezvolti afacerea trebuie sa acorzi timp si bani promovarii servciilor sau produselor tale.
Nu uita ca nu prea mai exista nise de piata si cam in orice domeniu te hotarasti sa activezi, concurenta nu este un camp cu floricele; de aceea trebuie sa iti gandesti foarte bine politica de preturi, tactica de marketing si nu in ultimul rand, sa intelegi ca a fi propriul sef inseamna sa muncesti "fara program fix", sa ai rabdare, determinare si multa putere de munca.

 Sursa: www.elady.ro

Articol de: Saloane.ro


Cei care au citit acest articol au mai citit si....