CAUTARE SALOANE.RO

REGIUNEA

categoria

cuvant cheie


Follow SaloaneRo on Twitter

Saloane din Romania

Saloane de cosmetica

Saloane de coafura

Saloane de manichiura / pedichiura

Saloane de masaj

Saloane de bronzat (solar)

Saloane de tuns (frizerii)

Sali de fitness / aerobic / bodybuilding

Saloane de remodelare corporala

Saloane de epilare definitiva

Cabinete de chirurgie estetica

Saloane de tratament

Saloane de intretinere pentru animale

Saloane de masaj erotic

Saloane de tatuaj


Adorata

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Lenion Beauty Salon

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Parteneri Saloane.ro

Agentie web design
Lenjerii de pat
Retete Culinare Dragute
Alegeri Romania - Portalul alegerilor electorale
Web design bucuresti

Saloane recomandate

Masaj erotic
Tantastic - Studio Bronzare, Solar
Crazy Girls Beauty
Perfect Face - salon cosmetica
Ianna Estetic
Taboo Beauty Center
Nefertiti Beauty Salon
Salon de masaj erotic - Mon Amour
el STUDIO STYLE
Anouk's Beauty
Adorata - Arde kilogramele in plus!
Beauty Center Super Lady

Cariera / Cum sa faci fata criticilor de la job

Rating:5Voturi: Vizualizari: 1367 Publicat la data: 2009-02-03 Autor: Saloane.ro

Cum sa faci fata criticilor de la job

Cum sa faci fata criticilor de la job

Cu siguranta ca cel putin o data ai trecut prin situatia mai putin placuta de a fi criticata la job. De un sef sau de un coleg. Stiu, nu ti-a fost usor. Oameni suntem. Avem emotii, orgolii. Poate ca in acel moment ai reactionat 'onorabil'. Sau poate ca ai mici reprosuri sa iti faci in legatura cu acel eveniment. de Anca Neagoe
Pentru ca in viitor o astfel de experienta sa iti para mai usoara, iti vin in ajutor cu cateva sugestii:
  • Nu porni de la premiza ca cel care te critica este dusmanul sau rivalul tau. O astfel de gandire se poate dovedi nu doar eronata, dar iti poate crea si probleme inutile.
  • Nu fi impulsiva! Indiferent ca iti vine sa dai o replica taioasa, sa ridici tonul, sa negi, sa gesticulezi... deci, indiferent de primele ganduri care iti trec prin minte, respira adanc, numara in gand pana la 5 (hai, fie, pana la 10) si taci. Tacerea e de aur, mai ales in anumite momente. Iar acesta este unul dintre ele. Te ajuta sa te calmezi, sa vezi si sa analizezi situatia cu mintea si nu cu sentimentele, furia, frustrarea.
  • Asculta! Da! Asculta bine ce ti se spune. Esti absolut sigura ca cel care te critica spune aiureli si ca nu ti se poate reprosa nimic? Nu uita: avem 2 urechi si doar o gura tocmai pentru a asculta mai bine, mai mult si a vorbi mai putin. Intelege exact ceea ce ti se comunica, vezi daca greseala imputata e a ta.
  •  - Raspunde cand si cum trebuie! Nu te repezi peste interlocutorul tau pentru a spune Nu ai dreptate. Nu e asa. Cine ti-a spus? De ce vorbesti asa? Lasa-l sa termine tot ce are de spus si abia apoi expune-ti punctul de vedere. Calm, la obiect. Obiectiv. Crezi ca poti? Eu spun ca da.
  •  Daca criticile aduse sunt nefondate, demonstreaza asta. Adu dovezi prezentandu-le scurt, pertinent, fara inflorituri. Fara a se incinge spiritele, fara a simti nevoia sa demonstrezi corectitudinea faptelor tale in mod ostentativ: Hai ca iti arat eu cum sta treaba. O sa vezi ca eu am dreptate.
  • Recunoaste-ti greseala, daca ea exista. Greseala recunoscuta este pe jumatate iertata, spune o vorba. Reformulata, vorba asta ar putea suna asa: Greseala asumata inseamna dovada de siguranta si profesionalism.
  •  Nu face din critica adusa un capat de tara. Si nici din propria greseala o bila neagra in cariera ta. Considera intreaga situatie un mic episod a carui solutionare depinde in mare masura de tine. Propune solutii, arata-te interesata de depasirea cat mai rapida si eficienta a micii probleme survenite.
  • Poarta intreaga discutie cu zambetul pe buze si cu maxima siguranta de care poti da dovada.
  •  Daca greseala ti-a apartinut, considera critica ca fiind constructiva. Nu o vei mai repeta. Daca, dimpotriva, greseala nu a fost a ta, considera si in acest caz critica drept o intamplare binevenita. Ai avut ocazia de a-ti demonstra stapanirea de sine, abilitatile de bun comunicator.
Nu uita... intotdeauna este importanta directia din care privesti problema.

Sursa: www.121.ro

Articol de: Saloane.ro


Cei care au citit acest articol au mai citit si....