CAUTARE SALOANE.RO

REGIUNEA

categoria

cuvant cheie


Follow SaloaneRo on Twitter

Saloane din Romania

Saloane de cosmetica

Saloane de coafura

Saloane de manichiura / pedichiura

Saloane de masaj

Saloane de bronzat (solar)

Saloane de tuns (frizerii)

Sali de fitness / aerobic / bodybuilding

Saloane de remodelare corporala

Saloane de epilare definitiva

Cabinete de chirurgie estetica

Saloane de tratament

Saloane de intretinere pentru animale

Saloane de masaj erotic

Saloane de tatuaj


Adorata

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Lenion Beauty Salon

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Parteneri Saloane.ro

Agentie web design
Lenjerii de pat
Retete Culinare Dragute
Alegeri Romania - Portalul alegerilor electorale
Web design bucuresti

Saloane recomandate

Masaj erotic
Tantastic - Studio Bronzare, Solar
Crazy Girls Beauty
Perfect Face - salon cosmetica
Ianna Estetic
Taboo Beauty Center
Nefertiti Beauty Salon
Salon de masaj erotic - Mon Amour
el STUDIO STYLE
Anouk's Beauty
Adorata - Arde kilogramele in plus!
Beauty Center Super Lady

Cariera / Comunicarea business

Rating:5Voturi: 5 Vizualizari: 2550 Publicat la data: 2011-03-28 Autor: Andreea Minei

Comunicarea business

La locul de munca, aproape totul depinde de imaginea pe care ti-o creezi: impresia celorlalti despre tine, stabilitatea job-ului si avansarile ulterioare. De aceea se recomanda ca limbajul pe care il adopti, la serviciu, sa fie unul profesionist:


-    Foloseste un ton liniar si curat: afirma ce ai de afirmat utilizand un ton cat mai ferm, stapanit, si avand siguranta in glas, dar fara emfaza; intreaba ce ai de intrebat fara sa te miri in acelasi timp, sau fara a exclama, si evita exclamatiile de orice gen, intrucat nu isi au locul aici.


-    Fereste-te sa foloseste termenii <populari> ai pronumelui, de genul: asta, aia, ala, etc. pentru ca nu dau bine intr-o firma cu pretentii. Spune: acesta, aceasta, aceea, acela, aceia, etc. cat mai natural, chiar daca inca te obisnuiesti cu aceste forme gramaticale.


-    Limiteaza-te in a expune actiuni si fapte cand povestesti ceva legat de business-ul zilnic, fara a incarca exprimarea cu note personale, intrucat acestea nu intereseaza pe nimeni.


-    Mare atentie cand scrii e-mail-uri si le trimiti catre o grupare mare de oameni: verifica mereu corectitudinea exprimarii si eventualele greseli de ortografie, mai ales cuvintele care contin cratima!


-    Cred ca nu mai este nevoie sa mentionez: toti termenii <colorati>, de argou, va trebui sa-i dai uitarii in orele de munca; daca trebuie sa te descarci injura in gand sau in soapta, nu este de bun-gust sa o faci cu voce tare, pentru ca nu asa te arati mai <altfel>. Cu totii stim sa injuram! (dar nu este nimic de lauda in aceasta).
   

 

 

Articol de: Andreea Minei


Cei care au citit acest articol au mai citit si....