CAUTARE SALOANE.RO

REGIUNEA

categoria

cuvant cheie


Follow SaloaneRo on Twitter

Saloane din Romania

Saloane de cosmetica

Saloane de coafura

Saloane de manichiura / pedichiura

Saloane de masaj

Saloane de bronzat (solar)

Saloane de tuns (frizerii)

Sali de fitness / aerobic / bodybuilding

Saloane de remodelare corporala

Saloane de epilare definitiva

Cabinete de chirurgie estetica

Saloane de tratament

Saloane de intretinere pentru animale

Saloane de masaj erotic

Saloane de tatuaj


Adorata

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Lenion Beauty Salon

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Parteneri Saloane.ro

Agentie web design
Lenjerii de pat
Retete Culinare Dragute
Alegeri Romania - Portalul alegerilor electorale
Web design bucuresti

Saloane recomandate

Masaj erotic
Tantastic - Studio Bronzare, Solar
Crazy Girls Beauty
Perfect Face - salon cosmetica
Ianna Estetic
Taboo Beauty Center
Nefertiti Beauty Salon
Salon de masaj erotic - Mon Amour
el STUDIO STYLE
Anouk's Beauty
Adorata - Arde kilogramele in plus!
Beauty Center Super Lady

Cariera / Cum te descurci cu CLIENTII DIFICILI?

Rating:5Voturi: Vizualizari: 3279 Publicat la data: 2008-02-04 Autor: Saloane.ro

Cum te descurci cu CLIENTII DIFICILI?

Toate relatiile pe care le avem sunt, intr-un fel sau altul, bazate pe cerere si oferta! Tot ce facem inseamna a da si a primi, a ne pune in situatia de ofertant si de client. Cum sa ne decurcam cu clientii dificili? Mai ales cand ei sunt apropiati de-ai nostri sau chiar cu noi in rolul de client?

Ce se intampla, de fapt?

Tine cont ca toti cei cu care interactionam zilnic sunt persoane diferite, cu intamplari diferite, istorie de viata personala si sunt chiar ei produsul unor experiente. Felul in care se comporta cineva este oglinda felului sau de a fi, dar si a ceea ce a trait respectiva persoana.

Intr-o lume ideala, nu ai motive sa te porti rau cu ceilalti! Pana la urma, oamenii ajung sa atace o persoana in loc sa atace rolul pe care ea il ocupa. Asadar, daca cel mai important client al tau este foarte suparat nu are dreptul sa iti aduca injurii personale sau cu privire la competenta ta. Iar tu nu ar trebui sa te consumi. Pana la urma, nu e vina ta ca experienta lui anterioara l-a facut sa devina suspicios pe cei din breasla ta sau ca este de fel o persoana care trece usor de la exigenta la paranoia!

Ce se simte?

Din perspectiva ta, probabil multa frustrare! Relatiile cu clienti sunt foarte dificile, mai ales cand nu ocupi functii importante. Cu toate trecem zilnic pe la ghisee unde suntem tratate superficial, poate chiar nepoliticos si este normal sa ne simtim suparate pe intreaga clasa de functionari. Foarte putine dintre noi insa incearca sa se puna de cealalta parte a ghiseului!
Cu siguranta ca 8 ore in care sa fii draguta si sa primesti doar tonuri rautacioase, cuvinte spuse cu jumatate de gura, zi de zi, te va face sa iti urasti meseria. Si culmea, asta fara sa ai vreo vina: clientii tai au fost pregatiti chiar de colegii tai! E foarte important sa intelegi asta, sa accepti ca exista prejudecati si sa integrezi situatia: e imposibil ca un zambet placut oferit ca raspuns unui client scarbit sa nu fie rasplatit. Oamenii se simt datori sa zambeasca atunci cand li se zambeste: experimenteaza ca sa te convingi!

Provocarea

De ce nu iei situatia ca pe o provocare? Incearca sa afli ce il nelinisteste pe clientul tau. Poate ca nu se simte bine, poate ca are o zi proasta sau poate ca nu are chef sa faca ceea ce face: sa fie politicos in timp ce isi plateste ca taxe ultimii bani din casa. Empatizeaza si incearca sa nu te transformi in cea care nu ii intelege situatia: si tu ai copii, datorii, neajunsuri! Cunoscand mai bine oamenii iti vei cunoaste mai bine clientii. Dar sa nu te superi ca se va face coada la biroul tau!

Dar sa nu te superi ca se va face coada la biroul tau!

Probe de foc

In fiecare zi ai parte de clienti dificili. Ce faci insa cand prinzi “pestisorul de aur” si prinzi un client cu adevarat sadic? Fie ca lucrezi in relatii publice, in restaurant, in turism sau in magazine de fite, clienti de-a dreptul tortionari tot vei gasi. Nu te enerva ca te pune sa verifici de 10 ori ceva, fara sens, mai bine compatimeste. Toate aceste persoane au avut parte de traume si, nemaifiind chinuiti, devin ei insisi tortionari. Poate ca se razbuna pe tine pentru ca nu se poate razbuna pe mama lui, pe sora sau nevasta. Si bucura-te ca acela iti este doar client!

Ce sa faci?

Nu te arata ca parte adversa! Incepe prin a-i arata ca intelegi punctul lui de vedere, ca e normal sa fii deranjat de anumite situatii, dar si sa ii sugerezi incet-incet ca exista solutii pentru orice. Foloseste limbajul lui, arata-te sensibil la problema sa, parafrazeaza ca sa il faci sa simta ca ai inteles si sa ii castigi increderea. Apoi determina-l la o negociere: ce ar crede el ca ajuta, ce ai putea sa faci tu. Bineinteles, impartaseste experienta! Colegii te pot ajuta sa ii “infrunti” pe clientii dificili aratandu-ti ce tehnici au mers in cazul lor si tu, la randul tau, le poti oferi experienta ta. Poate si ca anumite traininguri de relationare si de comportament in marketing, realtii publice etc. ti-ar fi de folos: nu doar ca sa iti multumesti clientii, ci si ca energia pe care o depui la serviciu sa fie fructificata cat mai bine. Principiul investitie minima, profit maxim se aplica si aici!

Sursa: www.idieta.ro

Articol de: Saloane.ro


Cei care au citit acest articol au mai citit si....