CAUTARE SALOANE.RO

REGIUNEA

categoria

cuvant cheie


Follow SaloaneRo on Twitter

Saloane din Romania

Saloane de cosmetica

Saloane de coafura

Saloane de manichiura / pedichiura

Saloane de masaj

Saloane de bronzat (solar)

Saloane de tuns (frizerii)

Sali de fitness / aerobic / bodybuilding

Saloane de remodelare corporala

Saloane de epilare definitiva

Cabinete de chirurgie estetica

Saloane de tratament

Saloane de intretinere pentru animale

Saloane de masaj erotic

Saloane de tatuaj


Adorata

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Lenion Beauty Salon

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Parteneri Saloane.ro

Agentie web design
Lenjerii de pat
Retete Culinare Dragute
Alegeri Romania - Portalul alegerilor electorale
Web design bucuresti

Saloane recomandate

Masaj erotic
Tantastic - Studio Bronzare, Solar
Crazy Girls Beauty
Perfect Face - salon cosmetica
Ianna Estetic
Taboo Beauty Center
Nefertiti Beauty Salon
Salon de masaj erotic - Mon Amour
el STUDIO STYLE
Anouk's Beauty
Adorata - Arde kilogramele in plus!
Beauty Center Super Lady

Barbatii, despre femei / Femeia in filme

Acest articol participa la concursul de creatie Vezi clasamentul live | Vezi regulamentul concursului | Inscrie-te in concurs ! Rating:5Voturi: 2 Vizualizari: 3178 Publicat la data: 2011-01-28 Autor: Alexandru Grivei

Femeia in filme

Am vazut de curand “It’s a wonderful life”, un film foarte drag mie, un film la care ma uit de obicei cand sunt foarte trist. Filmul este vechi, mai exact din 1946. Si cum, inca de la primul meu post am fost catalogat drept un om ce-si ghideaza principiile pe o mentalitate invechita, m-am gandit sa scriu acest articol. O mica plimbare prin lumea cinematografica, incercand sa ne aducem aminte cum a fost prefigurata femeia de-a lungul anilor.

Femeia este portretizata in filmele dintre cele doua razboaie mondiale dar si dupa, exemplul elocvent fiind „It's a wonderful life”, ca fiind o buna mama, casnica desavarsita, sotie devotata si, cel ma important, ea este stalpul familiei, indiferent de gravitatea situatiei ea isi sprijina barbatul, este alaturi de el si-l sustine.

 

Mai tarziu, adica in anii 60, o data cu inceputurile trendului „women power”, femeia incepe sa fie prefigurata mult mai emancipat, situatia se schimba, rolul ei nu mai este doar de sotie buna si mama, devine un personaj independent, neprevizibil, dar totusi pastrand o linie de decenta, de finete si de stil, cel mai bine acest nou tip de personaj feminin in cinematograf este reprezentat de Audrey Hepburn in „Breakfast at Tifany’s”.

 

Trendul continua, iar in mijlocul reprezentatiilor lui Rambo, Teminator sau Indiana Jones, adica in anii 80, 90, anii de glorie ai cinematografiei Hollywoodiene, in filmul „When Harry Met Sally”, Meg Ryan continua ce a inceput Audrey Hepburn, cu stil, cu farmec, o femeie din ce in ce mai independenta, personajul se contureaza singur, capata propria-i personalitate.

 

Anii 2000 ne aduc in scena femeia tip Carrie Bradshaw, caracterul, dominatia ei asupra barbatului, emanciparea dusa la extrem, independenta ei de succes, in „Sex and The City”, se deseneaza perfect profilul femeii secolului XXI.

Ce pot sa spun altceva, iata de unde am plecat si unde am ajuns.
Eu sincer nu ma dau in vant dupa portretul anilor 40-50, dar nici nu-mi place ce vad in contemporan. Prefer ceva intre Audrey Hepburn si Meg Ryan. Nu vreau sa militez ca femeia sa fie tot timpul in umbra barbatului, sa isi contureze viata dupa alegerile acestuia, dar nici invers. Mie imi place personajul feminin descris intre anii 60 si 80 de cinematografie, iar Audrey Hepburn cred ca este exemplul perfect. Stil, caracter, independenta si emancipare dar de bun gust, de bun simt si manifestate cu inteligenta si rafinamet. De fapt, asta cred ca uita femeile din secolul XXI, decenta, stilul si rafinamentul.

 

 

 

Articol de: Alexandru Grivei


Cei care au citit acest articol au mai citit si....