CAUTARE SALOANE.RO

REGIUNEA

categoria

cuvant cheie


Follow SaloaneRo on Twitter

Saloane din Romania

Saloane de cosmetica

Saloane de coafura

Saloane de manichiura / pedichiura

Saloane de masaj

Saloane de bronzat (solar)

Saloane de tuns (frizerii)

Sali de fitness / aerobic / bodybuilding

Saloane de remodelare corporala

Saloane de epilare definitiva

Cabinete de chirurgie estetica

Saloane de tratament

Saloane de intretinere pentru animale

Saloane de masaj erotic

Saloane de tatuaj


Adorata

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Lenion Beauty Salon

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Parteneri Saloane.ro

Agentie web design
Lenjerii de pat
Retete Culinare Dragute
Alegeri Romania - Portalul alegerilor electorale
Web design bucuresti

Saloane recomandate

Masaj erotic
Tantastic - Studio Bronzare, Solar
Crazy Girls Beauty
Perfect Face - salon cosmetica
Ianna Estetic
Taboo Beauty Center
Nefertiti Beauty Salon
Salon de masaj erotic - Mon Amour
el STUDIO STYLE
Anouk's Beauty
Adorata - Arde kilogramele in plus!
Beauty Center Super Lady

Cariera / Seful nostru cel de toate zilele

Rating:5Voturi: Vizualizari: 1434 Publicat la data: 2009-02-11 Autor: Saloane.ro

Seful nostru cel de toate zilele

Seful nostru cel de toate zilele

In orice companie exista la un moment dat cel putin un conflict intre angajator si un angajat si ne intrebam oare de ce apar aceste conflicte si cine este raspunzator pentru acest fapt: angajatul sau angajatorul? Bine-nteles ca aceste conflicte pornesc fie de la faptul ca angajatul nu a si-a indeplinit sarcinile de serviciu conform cerintelor angajatorului, fie ca angajatorul nu si-a respectat promisiunile facute la momentul angajarii salariatului.

Dar ce facem cand avem de a face cu un angajator autoritar, care are doar pretentii din partea salariatilor, insa el nu ar da nimic de la el? Cum reusim sa il determinam sa lase garda jos, si sa se apropie mai mult de subordonatii lui, sa le inteleaga nevoile si sa comunice mai mult cu acestia.

Ideea conform careia doar cei aflati la conducere au dreptate, ca subordonatii sunt simple masini de executat lucruri, nu mai este de mult valabila, tot mai mult se marjeaza pe implicarea subordonatilor in procesul decizional in cadrul organizatiei, pentru a asigura un mediu creativ si integrant!

Valoarea profesionala nu cauta doar recompense materiale, mai mult de atat oamenii valorosi cauta implinire profesionala printr-o munca interesanta, potrivita experientei si aptitudinilor detinute. Oamenii valorosi cauta companii in care sunt motivati si sustinuti in dezvoltarea personala si profesionala de managerii lor, locuri de munca in care se pune pret pe apreciere si pe importanta lucrului bine facut!

Orice salariat isi doreste un loc de munca linistit, sa poata sa isi duca la bun sfarsit task-urile, sa i se recunoasca meritele, sa fie apreciat pentru ideile sale inovatoare, sa nu i se ceara sa presteze activitati care nu tin de munca sa, iar pe urma sa fie tras la raspundere ca nu are rezultate in munca sa. Un angajat nu va avea niciodata rezultatele dorite de angajator, daca i se cere sa faca 3 lucruri simultan, in diferite domenii. Consider ca fiecare angajator trebuie sa stie pana unde poate sa intinda coarda cu cerintele pe care le are in ceea ce il priveste pe angajat. Sfatul meu pentru fiecare angajator este sa nu delege unui angajat mai multe sarcini decat poate duce, si sa se astepte sa le rezolve pe toate in acel moment.

Pentru a avea maxima eficienta, cel mai bine este sa se stabileasca prioritatile, si sa se inceapa cu cele mai importante probleme care necesita rezolvare, trecand treptat la rezolvarea tuturor. Daca incercam sa rezolvam toate probleme in acelasi timp, se va crea un haos in capul angajatului, va deveni tot mai frustrat, randamentul muncii sale va scadea dramatic, nu va mai veni la serviciu cu aceeasi placere de odinioara si lista poate continua.

Cel mai important este ca angajatorul sa stie sa asculte nemultumirile angajatului, si in cazul in care acestea sunt fondate si se incadreaza in parametri normali, sa incerce sa le solutioneze. Pe cealalta parte, si angajatul trebuie sa isi respecte indatoririle de serviciu, sa isi respecte si el la randul lui angajatorul, colegii si nu in ultimul rand sa respecte timpul de lucru.

Care sunt lucrurile care il fac fericit pe Angajat, si il motiveaza sa fie mai competitiv?

  1. Sa ii fie platit salariul la timp, primele, bonusurile si alte beneficii, in cazul in care acestea exista;
  2. Sa ii fie respectat programul de serviciu, sa nu i se ceara sa presteze ore suplimentare. In cazul in care este absolut necesar, sa ii fie platite orele suplimentar prestate;
  3. Angajatorul sa respecte clauzele contractuale stipulate in Contractul Individual de Munca, sau Contractul Colectiv de Munca, unde este cazul;
  4. Sa ii fie respectat timpul liber, sa nu fie deranjat cu probleme de serviciu;
  5. Sa isi desfasoare activitatea in conditii decente: mediu placut, intimitate, liniste, respect din partea angajatorului, respectarea timpului necesar pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu etc;
  6. Feed-Back-uri pozitive din partea angajatorului in momentul in care si-a indeplinit cu succes sarcinile de serviciu, aprecieri pentru efortul despus, pentru ideile creative de a dezvolta compania etc.

Articol de: Alina Blaga Marketing Manager YourJobs – Specialistul tau in cariera

 Sursa: www.yourjobs.ro

Articol de: Saloane.ro


Cei care au citit acest articol au mai citit si....