Cariera / Fii isteata la birou
Fii isteata la birou
Ti-am pregatit cateva trucuri care te vor face mai eficienta si profesionista la birou. Citeste si pune in aplicare!Cum sa arati "fresh" cind seful convoaca o sedinta in cinci minute
Netezeste-ti parul cu o perie sau un pieptene si apoi da-l pe spate si fixeaza-l cu o bentita sau o panglica, ori prinde-l in coada; este o solutie rapida sa pari aranjata si organizata. Urmatorul pas este aplicarea unui autobronzant sau fard de obraz si a unui luciu de buze in nuanta naturala sau incolor. Stralucirea naturala iti va adauga un aer de prospetime. Daca ai la birou o jacheta sau un pulover ceva mai serios (sau poate au colegele tale), pune-l pe tine. Daca nu, asta e, ai facut deja destul. Si inca ceva: daca te straduiesti prea tare sa compensezi un look ceva mai... neglijent, risti sa atragi atentia asupra acestui fapt; fii calma, aduna-te si tine capul sus!Cum sa citesti pe viteza o gramada de informatii de serviciu
Citeste numai frazele de inceput si apoi pe cele de la sfirsit din fiecare paragraf al documentului, pina la concluziile finale. Teoretic vorbind, informatiile cheie sint plasate la inceputul si la sfirsitul paragrafului; vei putea inmagazina mai multe date fara sa te pierzi prin continutul textului. De asemenea, ar fi bine sa subliniezi cu creionul cuvintele sau frazele esentiale pe masura ce le parcurgi. Ochii si creierul pot "circula" de la o informatie la alta pe masura ce citesti, dar daca marchezi cuvinte ori fragmente cu un creion, vei putea sa te concentrezi si sa absorbi partile esentiale.Cum sa-ti organizezi e-mailul in doi timpi si trei miscari
Indata ce vezi ca intra in casuta ta de mail, ca e vorba de reclame ori alte spam-uri, newslettere, glume retrimise de prietenii ori colegii tai, le vei lua pe toate la mina cu scopul de a le tria, ceea ce va face ca mailurile serioase sa-si piarda din importanta, sau e posibil chiar sa le ignori din greseala.Cel mai bine ar fi sa stergi intrarile care nu te intereseaza fara a le mai deschide/ citi, si abia apoi sa navighezi prin corespondent a ta.
Apoi, stabileste-ti niste intervale de timp - sa zicem, o data in cursul diminetii si inca o data dupa prinz, nu mai mult de 15 minute -, pentru a-ti citi mesajele (sau pentru a le sterge). Abordeaza-le intii pe cele la care trebuie sa raspunzi pe scurt, apoi organizeaza-le pe celelalte in foldere dupa domeniul de interes.
In felul acesta, cind vei avea nevoie de informatii din zona respectiva, vei sti de unde sa le iei, fara sa fii nevoita sa cauti printre noianele de mailuri. Ce-ti ramine, marcheaza si rezolva miine la prima ora!
Artcol adaptat de:Ana-Maria Prunariu
Sursa: www.cosmopolitan.ro
Articol de: Saloane.ro